...Wati.......




Minggu lepas .....aku dan lyn bertemu Wati di KLCC......Wati ialah 'pangkat' mak saudara dengan Lyn.....Ini lah pertama kali aku bertemu Wati....Lyn panggil dia maksu je ...walaupun Wati masih muda di awal 30- an.......Kepetahan Wati bercakap, memberi pandangan dan idea yang bernas boleh memukau sesiapa saja yang bertemu dengannya. Kami menyentuh pelbagai topik, masing-masing memberi pandangan.......sedar tak sedar dah berjam-jam kami berbual....sudah lewat petang.....kami terlalu asyik berbual hingga tidak menyedari kehadiran insan lain di situ.....




Huh !......ramainya orang di KLCC maklumlah bangunan lambang kejayaan negaraku, Malaysia.
Walau ramai manusia pelbagai ragam namun aku tetap dengan diriku,....aku ingin menjadi diriku sendiri...tidak mudah dipengaruhi oleh orang lain.....KLCC banyak meninggalkan kenangan manis buatku.....kekadang aku teringat dan teringin...hehehe.....Ingin rasanya ku ulangi kenangan manis yang indah itu di lain masa.......namun aku percaya peluang hanya datang sekali dalam hidup.........








No comments: