Taman perumahanku

'Kalian Tetap Dihati'

Ibu kepada 4 orang anak ini tidak pernah jemu melayan kerenah mereka yang meletihkan dan menghiburkan setiap hari. Anak-anak adalah anugerah Allah yang tidak ternilai.......

'Wahai anakku,... kalian adalah permataku yang sentiasa bersinar yang mewarnai kehidupan Mama.....Mama sentiasa berdoa agar kalian bakal menjadi insan yang soleh dan solehah. Harapan Mama agar kalian menjadi insan yang berguna kepada agama, bangsa dan negara.......Hanya doa yang mampu Mama titipkan setiap hari disamping kasih sayang yang mama curahkan'.


Aina

Ni la anak daraku....Kitaorang panggil Kakak je kat rumah. Kakak sungguh istimewa bagiku....maklumlah anak sulung memang manja dengan mama dia. Umur baru 13 tahun tapi dah boleh harap untuk jaga adik-adik. Kakak mewarisi wajah mama masa mama kecil dulu...Kakak menjadi penghibur mama dikala suka dan duka.


Amylea

Tengok tu si kecil mama ni !




Penantian 2009 membuatkan hatiku berdebar

Harapanku agar 2009 akan memberi suatu semangat yang luarbiasa bagi menghadapi hari mendatang. 2008 telah kulalui dengan tabah walaupun kekadang hati tak cekal menghadapi cabaran hidup.




Alangkah indah sekiranya jiwaku setenang pemandangan itu
Gambar diambil dari PICC

Majlis Perutusan Tahun Baru 2009





Majlis Perutusan Tahun Baru 2009 telah diadakan pada 8 Januari 2009 di Dewan Planeri, Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC). Seluruh warga Kementerian Pelajaran Malaysia menghadirinya. Majlis ini telah disempurnakan oleh YB. Dato'Seri Hishammuddin Tun Hussein, Menteri Pelajaran Malaysia. Beliau banyak mengimbas kembali program-program kerajaan yang telah dilaksanakan untuk memartabatkan profesyen keguruan ke tahap yang cemerlang. Segala amanat yang disampaikannya menjelang tahun ini akan memberi semangat baru kepada pegawai kerajaan untuk berkhidmat dengan lebih cemerlang


Rakan sekerja yang turut hadir


Makwe mana plak nii!